carinag.blogg.se

MORGONUPPDATERING!!

Då hinns det nog med en liten uppdatering innan dagen börjar ordentligt och jag ger mig iväg.
Idag kör Dennis mig då han behöver låna bilen. Så blir det några "utflykter" så blir det i så fall till fots idag. Nåja, det gör inget. Det finns ju gott om lunchaktiviteter runtomkring Radix också. Så vi får väl se vad lunchrasten bjuder på idag då.

Nu är jag i alla fall vidgjord och redo för den här nästsista dagen på med "skolgång" och jobbsök. Ögonen är åtminstone vakna och pigga. Sen hur länge jag kan hålla de så här, hmmm det är frågan. Vi har ganska torr luft på dagarna och framåt eftermiddagen brukar man ofta bli seg och trött.

Nej, nu har jag inte tid längre, måste rusa.
Hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: