carinag.blogg.se

MOBILBLOGGEN!!

Som sagt, det blev en liten tur ut i friska luften. Dessi behövde handla och jag behövde VERKLIGEN lufta mig. :) Det var vad jag började skriva på mobilbloggen. För det var ju min tanke, att kasta upp ett inlägg medan vi var ute ... trogen bloggen som jag är. hahaha. Ja, det gick ju som det gick med den saken. Telefonen fastnade och inlägget hamnade väl någonstans i twilightzoon hehe. Och ja, det snurrar fortfarande på telefonen och lär väl inte sluta förrän jag stänger telefonen helt och hållet och startar om den.
 Ja, det är ju jag i ett nötskal. Undrar om man skall satsa på en ÄNNU BÄTTRE telefon för att allt skall fungera. Man kan ju alltid drömma och skylla på att jag behöver det. hihi

Nu är vi i alla fall hemma igen och nu har jag inget att skylla på längre ... nu blir det jobbsök som gäller. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: