carinag.blogg.se

MIN KVÄLL!!

Ikväll har det varit en sådan pust och stånk kväll ... japp, det var dax för räkningar. Det var de pengarna det. 
Jag blir alltid så låg och lite smått irriterad när det är dax för den biten. Speciellt nu när jag går arbetslös, pengarna räcker ju inte till så väldigt mycket. Men nu är det gjort i alla fall, och nu får vi bo kvar ytterligare en månad. hahaha

Förutom det har det inte blivit så mycket mer än kaffedrickande. Jag måste ta igen allt jag missar på dagen när jag inte kan dricka något kaffe. Jag lovar, det går inte att ta en klunk ens där jag befinner mig. Så det är det första jag gör när jag kommer hem ... dricker massor av kaffe. :) :) 

Nu blir det snart läggdax, börjar dra i ögonen en aning. Jag har börjat titta på en bra film på TV4 film, men det vete hundan om jag orkar se hela, sitter och slumrar i stolen.

Jag hoppas i alla fall att ni har haft en skön kväll hittills och att den fortsätter vara mysig till sänggång.

Godnatt och sov så gott alla.

... lite bilder från kvällen ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: