carinag.blogg.se

JAG BYTER INTERNETLEVERANTÖR!!

Nu byter jag internetleverantör ... allt för att spara pengar. Ja, åtminstone så länge Dennis och Dessi bor här, kliver jag in och delar på deras internet. Det känns lite löjligt att ha två olika internet i samma hushåll, så jag sa upp mitt eftersom Dennis fortfarande har bindningstid. Så nu i Februari slutar mitt att fungera.
Idag blir det snabba ryck med att kolla så jag verkligen har fått alla jobbsaiter och alla andra kontakter som jag har över på min nya mail. Jag har hållit på med det ett antal veckor lite då och då. Men det är så otroligt många så jag är faktiskt inte så säker på att jag lyckats fånga upp alla.
Ja, ja, det ger sig väl med tiden om jag inte får mail från någon sida...

Nu fortsätter jag och går igenom det sista på mailen så jag inte har missat något.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: