carinag.blogg.se

JAG ÄR VAKEN!!

Japp, det är sååå tyst i huset nu. Alla ligger och sover och jag som är så trött skall behöva ge mig iväg nu. Det är precis som när jag arbetade. Jag kände mig alltid så trött och motvillig till att ge mig av hemifrån på morgonen. Men när jag väl kom till jobbet så bara flög dagen iväg. :) :) 
Jag får väl räkna med att det gör samma idag. 

Jag lyssnade på en text som Dessi läste igårkväll från sin nyköpta bok. Där stod det att om man var nere och ur gängorna så kunde det sätta sig i stolen man ofta satt i och när man sen var borta från den en längre tid så blev man piggare och på bättre humör. Det kanske stämmer. Jag är ju alltid så trött när jag sitter här inne. Och sen när jag väl kommer till t.ex Radix då så piggnar jag till. Hmmmm, det kanske är läge att köpa en ny datastol så att min trötthet försvinner. hahaha

Nu är jag åtminstone vidgjord och reda för en dag på Radix. Och om inget annat så är i alla fall ögonen öppna nu. :) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Vilket bra foto på dig.

Svar: Tack. Ibland får man till det. :) :)
Carina G.