carinag.blogg.se

INGET MYS DENNA MORGON!!

Har ingen aning om hur jag hamnade i säng inatt men plötsligt bara vaknade jag ... med kläderna på. Och nej, fick inte klart så mycket mer än det jag visade upp igårkväll.
Jag fick tipset av Dessi att använda mig av ett annat program som skulle vara lättare att få till bakgrunder och design i mitt CV, så jag började med det sent på kvällen. Men inte fick jag till något ändå. Klockan var alldeles för mycket så jag kunde väl inte tänka klart. :) 
Så istället för att vakna till liv i min egen takt nu på morgonen får jag ta och pyssla lite med det innan det är dax att ge mig iväg till Radix.

Nu blir det lite morgonkaffe och CV-pyssel.
Ha en bra dag alla och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: