carinag.blogg.se

GOTT OCH SMARRIGT!!

Det blev en regnig promenad till affären tidigare ikväll. Men som tur var så är det åtminstone plusgrader ute, så med någorlunda varma kläder så var det ganska skönt med en liten promenad i alla fall.
Dock blev det en riktigt sen middag ikväll. Inte så konstigt alls. Vi var inte hemma förrän bortåt 20:30-tiden, och Dennis stod i tvättstugan och slavade hela kvällen.
Men nu äntligen har vi fått mat i magen. Dessi slängde ihop lite "hitte på" hahaha. Ja, det slutade med att vi åt skogbärsciders indränkt kött med ris. Och det blev riktigt gott må jag säga.

Eftersom det nu är Lördag blev det så klart lite gotta nu efter maten. Fast ikväll toppade jag med ett glas baylis. Yummi. Det är inte varje kväll det händer. Och den här flaskan var en julklapp från Teddy. Så jag får tacka honom lite extra nästa gång jag pratar med honom. :) :)

Nu säger jag godnatt till alla. Ha en fortsatt härlig kväll och en god natts sömn.

Sov gott i stugorna.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: