carinag.blogg.se

GOTT MED CHAMPAGNE!!

Fredag kväll och myspys står på schemat. Ja det är så klart givet ... jag firar också. hehe
Minns inte om jag berättat det men jag är ganska tokig i champagne. Ja, inte för att jag köper det titt som tätt, dricker ju väldigt sällan. Men varje nyår blir det en flaska. Och eftersom det bara är jag i familjen som gillar den drycken så blir det ofta jag som slukar hela flaskan själv. hahaha
Men nu kände jag faktiskt för att skåla i ett glas ... vilken tur att det finns SMÅ flaskor också. Kan ju inte hälla i mig en stor flaska så där apropå. :) :) Så ikväll blir det ett glas bubbel till någon bra film. Får se vart det landar.

Nu tänker jag dock säga godnatt till alla innan det blir alltför sent. Hoppas ni firat och myst på med nära och kära idag och att ni fortsätter att ha en riktigt härlig alla hjärtans dag.

Sov gott, så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: