carinag.blogg.se

FUNDERING KRING ARBETE!!

Nu på morgonkvisten har jag suttit och funderat på det här med arbete.
Igår berättade en rådgivare på ett seminarium att han hade kontakter på ett arbete där han tänkte skicka ett antal lokalvårdare, först som praktikanter men att detta ledde till en fast tjänst om man skötte sig. Och den som var intresserad kunde komma till honom efter seminariet.
Jag vill så klart inte städa. Och det är inte alls för att jag på något sett ser ner på just lokalvårdare. Men jag tycker det är det absolut tråkigaste som finns, jag städar ju knappt hemma. :) 
Men nu har jag som sagt suttit och funderat på det. Jag måste ha ett arbete, jag måste ha en inkomst. För den här situationen är ganska ohållbar.
Så idag hade jag tänkt ta mig ett litet snack med den där rådgivaren och se vad det är för något. Leder praktiken till ett arbete så bör jag nog hoppa på det.

Men nu blir det först lite morgonkaffe så jag piggnar till.
Han en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: