carinag.blogg.se

FREDAGSMYS!!

Eftersom det blev så många timmar hemifrån då vi var på vårdcentralen, blev det lite fel med dagens planer. Jag hann inte alls sitta med det under dagen, utan fick sätta mig en stund nu på kvällen.

Idag har jag varit så så sugen på godis så det nästan runnit fradga ur munnen på mig haha. Så vi beslöt att ta veckans frossa ikväll istället. Kanske lite dumt. Men vad gör man inte när man inte kan sluta tänka på choklad och chips? Okej, det blev inget choklad ... men chips ... som jag naturligtvis började käka innan maten ens var klar. :) :) Så till lite jobbsök blev det chips. Kanske därför det gick så bra att söka trots att det var kväll. hihi

Nu blir det lite slapp framför TV'n och snart lär väl John blund komma förbi en sväng. Så försäkerhets skull, medan jag är vaken, säger jag godnatt nu. Hoppas ni får en fortsatt härlig Fredag och att ni somnar med ett leende.

Sov gott alla

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: