carinag.blogg.se

DET VAR ROMANTISKT!!

Jag vet inte om man kan säga godmorgon eller godmiddag vid den här tiden, men jag kör på godmorgon. Jag drack ett glas champagne igårkväll ... och sov sen stenhårt nästan ända fram till 10. Snacka om sömnmedel. hahaha

Och det var inte bara jag som drack champagne igårkväll. Dessi hade förberett, donat och haft sig för att överraska Dennis till alla hjärtans dag. Så det var både en god kaka ... hjärtformad givetvis, och champagnen stod i en isfylld hink när Dennis senare på kvällen kom upp från tvättstugan. Sååå romantiskt.
Lilleman hade dock svårt att somna om när han väl vaknade till, så faster Beatrice ställde upp och lade sig med honom inne på hennes soffa, så Dennis och Dessi fick en liten stund ensamna. 
Så ja, romantiken flödade här hemma ... åtminstone i en del av lägenheten. :) :) 

Nu blir det romantik med kaffekoppen, måste ha mycket kaffe så jag vaknar till liv innan dagen helt är borta.
Ha en fortsatt bra dag allihop, så hörs vi om ett tag igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: