carinag.blogg.se

DET BLEV BÅDE MIDDAG OCH EFTERRÄTT!!

Äntligen har jag fått bukt med huvudvärken. Var ju tvungen att ta en tablett till slut trots att jag inte gillar att ta tabletter. Men guuuu vad det bankade, så jag var tvungen.

Nu har vi i alla fall både ätit god middag och efterrätt. Japp, Beatrice är tillbaka ... bättre och flitigare än någonsin. hahaha
Och nu sitter jag och är proppmätt. Detta är ju inte bra ... sådana sötsaker mitt i veckan. Men gott var det. :) 
Problemet nu är att jag inte kan gå och lägga mig riktigt än. Nej, jag måste ju smälta maten först. Så det får bli en stund framför datorn. Dock tror jag inte att jag orkar sitta så länge. Jag är riktigt trött och funderar på hur jag skall orka gå upp så tidigt tre hela dagar till.

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla där ute. Hoppas ni har haft en lugn och skön kväll.
Sov gott. :) 



... köttfärslimpa och potatis, mums ...

... som avslutades med kladdkaka ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: