carinag.blogg.se

DAGENS GÄSTBLOGGARE!!

Var det någon som missade inlägget med rubriken Feb. 05, 2014?
Ni förstår ... jag har ju haft en gästbloggare även idag. hahaha
Jag och Teddy sitter här och småbabblar lite tidigare, Alexander sitter i Teddys knä och leker med min mobiltelefon. Plötsligt utbrister Teddy till Alexander "oj, vad var det du skrev"? Han hade fått syn på en skriven "text" som plötsligt bara försvann från displayen. Ja gott folk, vi hittade texten ... utan rubrik, så det blev bara dagens datum där. :) Alexander hade på något sätt fått upp min bloggapp. Och innan vi visste ordet av hade ett inlägg publicerats. hahaha
Visst är han duktig, mitt lilla barnbarn? Och så klart brås han ju på sin farmor. :D :D 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: