carinag.blogg.se

DÅ BÖRJAR DAGEN!!

Nu har jag äntligen piggnat till ordentligt sen jag kom hem från Beatrice praktik. Har druckit lite mer kaffe så att kroppen också fått sitt. :) :) 

Beatrice mådde på topp. Och det syntes att hon trivs där. Hon skuttade gladeligen in genom dörren till Kiels kök i morse. Det är så himla kul att se att hon trivs så bra.
När jag gick därifrån blev jag så full i skratt när jag kollade in cykelförrådet. Det ser ut som en riktigt gammal fängelsehåla, fullt med galler överallt. Tur det finns vägg i vägg med securitas, tror de kan känna sig ganska trygga. hahaha

Nu är jag redo för en dag på Radix ... tror jag. Har packat ihop mina skoltillbehör och allt.
Vi får se vad dagen har att erbjuda.



... liten men VÄLDIGT användbar USB-sticka ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: