carinag.blogg.se

BOKTIPSET BLIR LIDANDE!!

Jag vet att en del gillar boktipsen som brukar komma upp här på Onsdagar, och det är alltid kul att leverera något som man vet blir uppskattat. Men ibland kör det dock ihop sig lite just när det gäller dessa inlägg som kanske kräver lite planering, annars går det hur fort som helst att uppdatera. Jag vet, jag har skrivit om detta tidigare. Men jag vill ändå göra en del uppmärksamma på att jag inte alltid hinner, speciellt er som nyligen börjat läsa.

Ja, idag är en typisk sådan dag. Sitter med en hel del arbete som måste bli klart tills morgondagen, då rådgivaren på Ranix skall titta lite på mina nya papper. Dock har jag inte hunnit sätta mig med det än, har haft lite annat att pyssla med i köket. Men nu kommer jag att börja och lär väl antagligen behöva sitta med det hela kvällen om jag skall få till något bra.
Så tyvärr blir det inget boktips den här veckan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: