carinag.blogg.se

ALLA HJÄRTANS DAG!!

Ni har väl inte missat att det är alla hjärtans dag idag? Japp, idag skall man vara extra snälla mot varandra. :) Får väl komma ihåg att vara just det mot mig själv idag. Kanske till och med överraska med något fint ikväll. :) :) 

Men alla hjärtans dag eller inte så skall arbete, skola och annat skötas. Så jag började dagen med att finslipa det sista på mitt CV. Och jag måste ju säga att jag är riktigt stolt över hur det blev. Det skall bli intressant att höra vad rådgivaren tycker. Vem vet, han kanske tycker det är helt upp åt väggarna fel. :) 
Jag har i alla fall fått till något riktigt bra ... jag ger mig själv en stjärna. hihi

Nu kan jag äntligen koppla av med lite "lek" framför datorn med en kopp kaffe.
Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er ... och framförallt varandra. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: