carinag.blogg.se

UDDA MIDDAG!!

Snacka om att vara lat. Beatrice hade fixat ingredienser till fläskpannkaka ... gulliga hon. Det var bara det att när kvällen kom var båda två så trötta att ingen av oss orkade stå och slava vid spisen. Så vi tog det absolut enklaste vi kunde komma på. Makaroner med ketchup. hahaha
Detta käkade man alltid förr i tiden när man inte orkade laga något, speciellt om man varit ute kvällen innan och bara ville slappa dagen efter. :) :) :) 
Fick en liten flashbacks där. hihi 

Nu tänker jag snart krama kudden. Det blir en lååång dag i morgon ... som slutar med en utekväll på stan. Härligt, härligt. Men jag behöver så klart en ordentlig natts sömn om jag skall orka med hela denna LÅÅÅÅNGFREDAG. :) 
Så nu säger jag godnatt till alla, hoppas ni haft en bra skärtorsdag.

Sov gott och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: