carinag.blogg.se

TUNGA ARTILLERIET!!

Stora artilleriet åkte fram.
Fick ju ett kit med nya cigaretter, hylsor och extra laddare av pappa sist jag var där. Men dessa var inte fulladdade och det tänkte så klart inte jag på. Så när jag suttit ett par timmar i morse och dragit på en sådan pinne började den blinka. Och ja, eftersom jag nu var röksugen blev begäret något för mycket och mitt dåliga humör kom fram. Tyvärr påverkar det andra runt mig ... som inte riktigt vet hur man stöttar utan bara kan gnälla tillbaka. Sådant är livet. Jag har lärt mig genom åren att folk inte har så mycket empati för andra människor. Så jag köper att folk snäser och gnäller på mig.
Och om folk runt mig inte stöttar mig ... då kan man nog lugnt räkna med att inte jag stöttar tillbaka när den dagen behövs. :( :( 

Nu har jag i alla fall hittat mina andra grejer som jag haft undanstoppat sen jag försökte sluta röka sist. Tror att det finns lite laddning kvar där medan jag väntar på att de nya skall blir klara.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: