carinag.blogg.se

TROLLJÄGARNA!!

Har precis sett första avsnittet av "trolljägarna", så himla bra program. Aschberg tar upp det som verkligen irriterat mig också många gånger när jag sitter och läser olika bloggar och forum på nätet. Allt det här näthatet och vem och varför man gör det. Just det här med att de verkligen konfronterar dessa nätmobbare gillar jag.
Jag har skrivit om näthat och kränkningar här på bloggen tidigare och jag tycker det är sååå bra att det tas på allvar, att det verkligen görs TV av det och att allt nystas upp och hamnar i media. Förhoppningsvis kommer det i ett nytt ljus även för nätmobbarna.

Nu skall jag fortsätta titta på Renees rubriker och sen blir det ...... sängen. Som vanligt är jag trött och i morgon är det dessutom Radix som gäller på förmiddagen. Så det gäller att vara utvilad.

Jag säger godnatt nu till alla söta. Hoppas ni haft en bra kväll och får en riktigt god natts sömn.

Sov gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: