carinag.blogg.se

TIDIG MORGONSYSSLA!!

Röd dag, jag är ledig ... och vaknar halv 6. Inte så jättebra när jag skall vara vaken länge ikväll. Men jag har i alla fall tagit tillvara morgonen med att ladda upp inför kvällen.
Det kommer att bli ett litet test det här. Jag är inne på min sjätte rökfria dag ... och ikväll skall jag dricka. Ja det blir spännande att se hur jag fixar detta. Men nu är jag så taggad på att bli helt rökfri så jag är ganska övertygad om att jag klarar det även ikväll.

Nu blir det i alla fall morgonkaffe och datamys innan jag fortsätter här hemma. Har en del planeringar under dagen att göra. Och jag hoppas den här dagen går fort. Jag längtar som en tok tills kvällen. Det är ju så sällan jag gör något utöver det vanliga ... och det skall bli sååå kul ikväll.

Hoppas ni andra får en härlig Långfredag. Var rädda om er och ta hand om varandra.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: