carinag.blogg.se

STÖLDANMÄLAN!!

Då har man suttit och hållit på med en massa extrajobb ... bara för att folk inte kan skilja på "mitt och ditt". Jag visste inte riktigt vad som skulle göras förutom en polisanmälan. Tänkte att hyresvärden kanske hade någon policy eller försäkring som gick in när en stöld i deras tvättstuga inträffar. Men nope, så är inte fallet alls. När jag skickade ett mail i helgen när detta inträffade fick jag idag beskedet "Detta är ett polisärende, inget vi kan göra något åt."
Det kändes ganska snopet och kallt att få en enda rad som svar på mitt mail. Men ja, ja, alla tänker vi ju olika. Själv hade jag nog försökt få till någon rad till i alla fall för att kunden skulle känna den här lilla samhörigheten.

Nu är det åtminstone gjort en anmälan. Sen får vi väl se vart det leder någonstans ... OM det leder någonstans. Om inget annat hoppas jag att hemförsäkringen går in. Fast jag tvivlar på det, kommer ju inte ihåg exakt vad som fanns bland tvätten. :( 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: