carinag.blogg.se

SOVMORGON DELUXE!!

Alltså ... gamla tanter skall ju inte inta alkohol. :) 
Det blev både en och två och tre och fyra drinkar innan jag framåt tretiden hamnade i säng och slocknade. Jag var på väg flera gånger, stängde till och med av datorn vid något tillfälle för att lägga mig. Men eftersom jag inte kunde somna, knallade jag upp igen och startade den. :) :) Så när jag väl somnade sov jag som en stock ända fram till halv 10. :) :) 

Men jag tyckte det var härligt att bara sitta här, drömma mig bort lite och utan dåligt samvete dricka lite drinkar. Men nu är det slut med det på ett bra tag. På Måndag börjar jag arbeta och allt dåligt skall bort från kroppen. Hmmm, kommer jag att lyckas? Jag vet, har ju sagt det massor med gånger. Men det är svårt att lägga allt sådant på hyllan när man bara går hemma och känner tristess. Nu har jag ju faktiskt varit ganska duktig med godisätandet. Men i morgon lägger jag även cigaretterna så det blir dubbelt upp. :) 

Nu blir det en god kopp kaffe på balkongen. Solen skiner och det är riktigt varmt där ute ... precis som jag känner mig. :) 
Hoppas ni får en fantastisk Lördag folket, och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: