carinag.blogg.se

SÖMNIG MORGON!!

Det känns som om jag sprungit maratonloppet hela natten. Jag har träningsvärk i både ben och armar ... för att inte tala om min trötthet. Kan inte ens få upp ögonen ordentligt. Det blir massor med kallt vatten och kaffe för att ställa iordning detta ... och jag har inte ens en timme på mig. :( 

Hoppas att ni har haft en bättre natt och att ni vaknat riktigt utvilade. Det verkar i alla fall bli en skön och solig dag, det brukar pigga upp. Så jag hoppas att det blir en bra dag ändå.
Jag har tyvärr inte tiden att sitta här så länge nu på morgonen eftersom jag inte hörde klockan direkt i morse, har nästan precis vaknat. Så jag måste skynda mig på att blir redo för dagen.

Ni får ha en superbra dag mina vänner, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: