carinag.blogg.se

SOFT KVÄLL!!

Hög tid för mig att säga godnatt. Dock hade jag inte tänkt krypa ner i sängen riktigt än. Jag vet inte vad det är som gör det men jag är superpigg fortfarande, trots att jag mer eller mindre hållit igång sen i morse. :) 
Men tröttheten lär komma ... om inget annat så i morgon bitti haha. Tur man är ledig i morgon också ... OM man skulle vara extra seg.
Just nu har vi tivoli i närheten av vårt hem. Så kanske att man tar sig en tur dit med Beatrice i morgon. Hon vill ju så gärna att jag hänger på någon av dagarna.

Annars har det varit en lugn kväll med en lugn middag och lite soft music på datorn. Jag kommer att fortsätta ett tag till ikväll med att ta fram lite gamla låtar till mina musikinlägg. Det finns alltid något att hitta på med när man har en blogg och jag tror det är det som gör mig lugn och rofylld ikväll ... att sitta och smådona med något jag verkligen gillar.

Men nu säger jag i alla fall godnatt till er. Hoppas ni haft en underbar Söndag och att ni får en god natts sömn.

Sov gott alla, och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: