carinag.blogg.se

RÖKHOSTA!!

Har precis suttit en bra stund på balkongen med kaffe och en cigarett. Det är jätteskönt väder ute trots den tidiga morgonen. Men en sak som störde mig otroligt mycket var att jag hade sådan hemsk hosta. Jag fick dricka hur mycket kaffe som helst och massor med vatten innan det gick att njuta av den härliga och tysta morgonen. Och fortfarande har jag riktiga kuggar i halsen. Blä.
Nu måste jag ju göra något åt det. Jag har länge haft lite småhosta ... och speciellt på mornarna brukar det vara lite rossligt. Men i morse tyckte jag det var värre än vanligt. Ja, jag får helt enkelt ha det som mål ... att lägga giftpinnarna.
Har försökt hur många gånger som helst ... men det är ju så himla svårt. Jag borde ha en coach som finns där varje gång jag behöver och kan peppa. :) 

Nu skall jag i alla fall njuta av resterande av mitt morgonkaffe ...... UTAN cigarett. Och sen blir det till att fixa till mig, skriva ut CV och göra lite allmänt planerande. För idag blir det en ny intervju. JIPPI.

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er där ute.

GODMORGON

... mitt nya mål ...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: