carinag.blogg.se

PLANERINGSMORGON!!

Sitter här halv 6 på morgonen och planerar in vilka rum och lokaler jag skall börja med idag när jag kommer till jobb hahaha. Mina gamla takter sitter alltså i. Då kan man vara ganska förvissad om att jag i stora drag faktiskt trivs ... om inget annat i den miljö jag befinner mig i just nu. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe innan jag kastar på mig lite kläder och ger mig iväg. Den här timmen på morgonen går så himla fort, och min startsträcka blir alldeles för kort. Men jag klagar inte. När jag väl har landat på jobb går timmarna supersnabbt och då märker jag inte längre av min korta morgon.

Dock hinner jag inte sitta och leka framför datorn så länge, så jag får runda av här om jag skall hinna med.
Ha en superbra dag mina vänner, och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: