carinag.blogg.se

NU BLIR DET FILM!!

Har stått i en timme och vikt tvätt, sååå ont i ryggen av att stå på det sättet. Men det är Beatrice som skall ha all cred, hon har hållit igång i tvättstugan i flera timmar känns det som ... duktiga hon. :) :) Så idag har det nästan blivit lite som en vilodag för mig, trots att jag hade planerat in en massa hushållssysslor. Har inte ens behövt ta tag i mat och disk. hehe

Nu har jag slagit mig ner framför TV4 film och Greas 2. Det var ett tag sedan jag såg den filmen och den är grymt bra. Den kan så klart inte slå ettan. Men den är så pass bra att man absolut kan se den om och om igen. Och det bästa är att ja, nu är ju dagen slut så jag kan när som helst kränga ner mig på sängen och titta på filmen. Härligt med kvällar...

Jag passar på att säga godnatt till er nu. Hoppas ni haft en härlig dag och så får ni har det fortsatt mysigt ikväll.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: