carinag.blogg.se

NORRLÄNDSK MAT!!

Igår blev jag bjuden på middag hos mamma. Och här kan man verkligen snacka om matkoma. Efter middagen så satt jag bokstavligen och slumrade i stolen. Och när mamma undrade om jag ville ha en glass till kaffet så bara vände det sig i magen. :) :) 
Det är så sällan det blir just den här maträtten, går ju inte att få tag i ingredienser här nere i skåne. Men eftersom mamma var i Norrland för inte alltför länge sen införskaffade hon så klart det. Och ja, då äter man ... och äter ... och äter tills man nästan spricker. hahaha
Och nu morgonen efter sitter jag fortfarande och är tokmätt.

Och på tal om morgonen kommer jag att vända rutinen något idag. Skall iväg ett par ärenden om en timme. Så idag blir det inte jobbsök förrän framåt eftermiddagen. Men ja, ja, det spelar ingen roll, huvudsaken är ju ändå att jag får gjort det jag skall.
Men nu blir det till att försöka vakna till liv snabbt. Skall sluka en kopp kaffe så dagen kan börja ordentligt.

Ha en superbra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON



... det blev blodpalt med bacon igår. Såååå gott ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: