carinag.blogg.se

NÄSTA .. EN TVÅA!!

Igårkväll satt jag och surfade runt lite på olika internetsidor för att se var hyrorna låg om jag och Beatrice möjligtvis skulle sätta oss i en tvåa istället. Jag vet ju att Dennis och Dessi så småningom ändå kommer att söka sig till en egen trea, inom en snar framtid kommer lilleman att behöva ett eget rum. Och faktum är att jag kommer få svårt att klara denna hyran på egen hand. Jag behöver egentligen inte en trea till mig och Beatrice. Och plötsligt en dag kommer ju inte Beatrice heller att bo hemma längre. Så om någon skall flytta inom kort så borde det vara jag och Beatrice, det känns som en bra lösning. :) 
Som sagt, jag bara kikade runt lite. Vet ju att det tar ett bra tag när man väl ställt sig i en bostadskö, så det kan väl vara bra att vara lite förutseende och börja så smått redan nu. :) 
Dock vet jag inte alls var jag skulle vilja bo. Vill ju inte flytta alltför långt bort från min familj ... familjebunden som jag är. hahaha

Jag kommer att fortsätta kika runt även idag. Men först har jag en hel del annat som skall göras. Det är Söndag idag och ja, ni vet väl vad det innebär ... stallet. Skönt att solen skiner en dag när man skall dit. Det är nu det verkligen är mysigt att vara där. :) 
Efter timmen där blir det så klart en fika ... som vanligt. hehe

Men innan dess ... mina mornar är heliga och så klart måste jag ha kaffe för att vakna till liv.
Jag hoppas ni också kommer få en mysig Söndag. Ta vara på dagen ... och varandra. Och glöm inte att vara rädda om er där ute. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: