carinag.blogg.se

MORGONBUBBEL!!

Igårkväll lade jag mig på sängen för att titta på TV. Sen vet jag inte vad som hände. Plötsligt vaknade jag med lampan tänd, datorn och TV'n påslagna ... och naturligtvis fullt påklädd. Då var klockan 06.15. Hmmm, gillar inte alls att vakna på det här sättet.
Enda fördelen har så klart varit att jag sovit HELA natten, vilket är ovanligt när det gäller mig. Så japp, jag är ordentligt utvilad nu. :) 

Idag är det åter dax att tvätta. Vad är oddsen att jag skulle våga lämna mina kläder i tvättstugan UTAN tillsyn? Nope, det händer inte igen kan jag tala om. Det blir till att sitta i tvättstugan i två-tre timmar. Får väl dra med min bärbara dator så jag har något att roa mig med medan jag väntar. :) :) 

Men nu först blir det morgonkaffe med lite datamys ... och egentid. Älskar dessa mornar då jag kan sitta och bara "vara". :)
Jag hoppas ni får en superbra dag och mycket sol och ännu mera mys. Ha det bra, och var rädda om er.

GODMORGON

... igår hos Pia. Zeus ville också vara med på ett hörn. :) ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: