carinag.blogg.se

MITT NYA KRYPIN!!

Usch då, pengarna bara kom och gick ... MEN så skönt att kunna bo här en månad till. :) :) :) 
Känner att jag gjort lite nytta i alla fall nu när alla räkningar är betalda.

Nu skall det bara ordnas nytt boende också så de här räkningarna skjunker något. Och på tal om boende; jag blev helt förälskad i källaren i församlingen jag var och städade för ett tag sedan. Det hade passat mig perfekt ju, ett rum och kök, med dusch och hela köret. Rummet var så stort att man lätt kunnat göra om det till två, så Beatrice kunde få sitt egna rum.
Snacka om att ha fantasi alltså. hahaha
Jajamen, jag är inte kräsen alls. Och de flesta boenden går ju att göra hur mysiga som helst ... till och med ett litet utrymme i källaren. hehe

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: