carinag.blogg.se

INTE BRA MED SEN MIDDAG!!

Det blev en ganska sen middag idag. Och jag som bestämt mig för att INTE äta efter 18. Usch det här går inget vidare. Jag småfuskar hela tiden känns det som. Kanske inte så mycket med själva godiset, där har jag hållit mig ganska bra ... det var bara wienerbrödet idag som "råkade" slinka ner. hahaha
Men som sagt, jag skall klara det här. Och eftersom jag försöker uppdatera här på bloggen hur det går, tror jag att det kan peppa mig lite mer. För det är ju inget kul att skriva att jag misslyckats med något, så därför tror jag att det blir lite mer allvar av det hela. :) :) 

Det var Beatrice som stod för middagen idag och hon är en riktig fantast av det här med makaroner och fiskpinnar. Så det fick bli det ikväll. Men vi blev mätta i alla fall ... och det är det viktigaste.

Nu skall jag fortsätta titta på "Annika Bengtzon" på TV4. Och jag tror att det kanske till och med blir sömn innan det är slut. Så därför säger jag godnatt nu medan det är paus och jag fortfarande är vaken. Jag hoppas ni haft en kanontrevlig kväll och får er en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: