carinag.blogg.se

INGEN SÖMN!!

Minns ni drömmen jag hade för ett antal månader sedan om urskog och jagande vargar? Den har ju hållit sig borta nu ett bra tag men dök plötsligt upp igen. Samma dröm ... helt nya ansikten. Så drygt alltså och jag har ju vaknat en gång i halvtimmen nästan hela natten. Kul när man skall iväg och arbeta.
Det blir MASSOR av kaffe så jag skall vakna till liv. Och stora pipan åkte också fram, för just den här morgonen skulle jag behöva dubbla doser cigaretter. Så det fick bli en med extra "kräm" i. hahaha

Jag hoppas ni har haft en lugn och bra natt i alla fall och att ni är någorlunda utvilade. Det kan behövas om ni skall ta er en tur till Blåkulla. För ni vet väl att det är just idag alla häxor ger sig iväg? :) 
Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er ... och varandra. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: