carinag.blogg.se

HELT ALLENA!!

Just idag uppskattar jag min egentid jättemycket. Alla i hushållet har gett sig iväg på en dagsutflykt och det känns riktigt härligt att rå om mig själv lite.
Inatt satt jag och hade memorielane i huvudet mitt. Plötsligt var jag tillbaka 30 år i tiden och satt och mindes alla glädjeämnen man hade för sig. Så på något sätt känns det helt naturligt att jag idag har den här tiden för mig själv. Jag vill fortsätta att mysa och minnas gamla tider. hihi

Nu först blir det frukost innan jag går på lägenheten ... den behöver sig absolut ett lyft. Och naturligtvis fortsätter jag med mina härliga minnen under tiden jag går här hemma och plockar.
Tänk ... för 30 år sen ville jag inte vara ensam längre stunder. Men nu uppskattar jag tiden väldigt mycket. Det är ju ingen annan än jag själv som har nytta och glädje av mina minnen, så det känns bra att få gå här med leende läppar utan att behöver förklara mig. hehe

Som sagt ... nu blir det först lite frukost.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: