carinag.blogg.se

GODNATT ALLA!!

Jag gick in till Dennis och Dessi tidigare ikväll och skulle kolla om de ville ha kaffe när vi ätit. Och hur det än var så slog jag mig ner hos de, småbusade lite med sötnosen, babblade lite och började titta på en film som precis hade börjat och Dessi började titta på. Ett par timmar senare slutade filmen, Beatrice och Alexander hade slocknat, Dennis var inte hemma. Och där satt jag och Dessi och hade precis sett klart filmen. Ute i köket stod kannan på diskbänken som jag lämnat den ett bra tag tidigare när jag skulle kolla vem som skulle ha kaffe. Jag hade helt glömt bort att jag var kaffesugen. hahaha
Nu blev det i alla fall både kaffe och ett kvällsbesök på balkongen innan jag alldeles strax kryper ner under täcket.

Hoppas ni har haft en riktigt mysig kväll. Ha en god natts sömn och sov gott alla.

... kvällens middag ... 


... som Alexander blev störtförtjust i ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: