carinag.blogg.se

FREDAGSMYS ÄR HÄR!!

Blev en aning frustrerad när jag fick besked ikväll att mina pengar till boplats syd fortfarande inte hade kommit in. När jag pratade med banken fick jag beskedet att pengarna hade kommit fram till mottagaren, det är ju en direktbetalning så pengarna skall finnas där. Men på företaget bara säger de att det inte inkommit något. Nu måste jag vänta ända tills Måndag innan jag får någon rätsida på problemet ... och jag som ville göra intresseanmälningar på lediga lägenheter. Grrrrrr ......
Jag är som sagt som ett litet barn när det gäller att sätta igång med något. Har jag väl kommit fram till något så vill jag göra det nu, nu, nu. haha

Nåja, får väl lugna mig. Nu är det Fredag och den skall jag njuta av ... ingen klocka som ringer i morgon. :) Och ikväll testar jag ett nytt Fredagsgott ... hälsonyttiga chips. Smakar inte som de lättsaltade chips jag älskar. Men dessa var helt okej ändå. Får väl lära mig att älska Kelloggs istället. :)

Nu blir det i alla fall godnatt från mig till er. Jag fortsätter en stund till och har Fredagsmys. Ni andra får också ha en fortsatt härlig kväll. Och måste ni nu ge er iväg ut ... så glöm inte att ta hand om och var rädda om er där ute.

Sov gott alla söta. Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Gubben
skriven :

Hur smakade chipsen? tog det lugnt på fredagskvällen efter att vi kommit ut till stugan. Hoppas att även lördagen blir bra med härligt väder och lite utomhusjobb samt grillning till kvällen.

Svar: Låter som en perfekt Fredagskväll. :) Chipsen var helt okej. Jag kommer att fortsätta med dessa till helgerna. :) Ha en mysig Lördag. Gott med grillat, så jag håller tummarna att det blir riktigt bra väder. :)
Carina G.