carinag.blogg.se

FICK PRESENT AV BARNBARNET!!

Jag hade en något låg dag tidigare idag då jag åter igen fått ett "nej". Men måste ju säga att jag mår så mycket bättre nu. Det finns väl inget härligare än att få umgås med nära och kära. Och när sen sonen kommer hem med presenter från barnbarnet ... ja, då kan man inte annat än må som bäst. :) :) 

Dennis hade märkt att mina datahögtalare var ur funktion. Jag har hur mycket bas som helst när jag spelar musik ... det ekar i väggarna. Den senaste tiden har jag kört med hörlurar för att minska ekot. Vet dock inte om jag lyckats helt, har ingen aning om hur det låter i väggarna till grannarna.
Men nu är ju det avhjälpt. Fick ett par högtalare nu av lilla Alexander. Visst är han snäll som tänker på sin farmor?


... och inte nog med det, han tänkte minsann på sin mamma också som fick rosor. Fast pappa fick vara med på ett litet, litet hörn av rosorna. haha ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: