carinag.blogg.se

EN PERFEKT KVÄLL!!

Vilken toppenkväll detta visade sig bli. Upptäckte för ett tag sedan att "10 orsaker att hata dig" skulle komma på kanal 11 klockan 21. Jag har tipsat om den här filmen tidigare här på bloggen. Och ja, den är lika bra fortfarande ... i alla fall i mina ögon. hahaha
Så jag skyndade mig att göra vid mig för kvällen för att kunna krypa ner och kolla den innan jag slocknar. Jag lovar, den här filmen somnar jag inte framför. :) :) 

Och inte nog med det. Tidigare ikväll fixade Beatrice middag till oss, chili con carne. Sååå gott det var, hon är riktigt duktig på det här med mat. Åt så jag nästan sprack.
Japp, detta har varit en härlig kväll. :) 

Nu säger jag godnatt till er och fortsätter titta på film. Hoppas ni haft en bra kväll och att den fortsätter i samma spår.
Sov gott alla och dröm sött. :) 

 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: