carinag.blogg.se

TISDAGENS MÅLTID!!

Har äntligen tagit mig tid att sitta och förbereda lite på bloggen. De senaste två veckorna har jag varit så himla trött att jag bara tagit det som det kommit ... och fått dåligt samvete på kuppen. hahaha
Och jag var egentligen lika trött ikväll, satt och halvsov här tidigare ikväll. Men tar man sig väl i kragen så ...... :) :) 

Nu känns det som jag är klar för den här dagen. Sitter mest och strötittar på TV och njuter av kaffe och jordgubbar. Myspys minsann ... hihi

Nu tänker jag säga godnatt. Hoppas ni har haft en härlig kväll och att natten blir lugn och fin.
Sov gott och dröm sött. :) 

... dagens middag, torskpanna med potatismos. Det var kanske inte min sorts mat precis, men det gick helt klart ner. Fisk är ju aldrig fel ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: