carinag.blogg.se

DARK TIDE!!

Har ju haft problem med internet i princip hela dagen, så det blev lite fel på inläggen som skulle upp idag. Det finns vissa saker som är svårare för mig och bland annat filmtipset har jag svårt för att fixa från mobilen. Men nu är äntligen internet tillbaka igen ... eller rättare sagt, Dennis kom hem och sen kom också internet "hem". hehe.

Men nu kör vi i alla fall ett sent filmtips. Den här veckan heter filmen "Dark tide". Det var den filmen jag fastnade så plötsligt i när jag var in till Dennis och Dessie härom kvällen. Jag kunde inte slita mig och plötsligt hade hela filmen gått och jag hade glömt vad det var ju skulle göra inne hos Dennis och Dessie. :) 

Filmen handlar om hajexperten Kate, som spelas av Halle Berry, som inte vågar ge sig ut i vattnet igen efter att ha sett en vän bli attackerad och dödad av en haj. Hon kommer till slut i kontakt med en rik man som erbjuder henne MYCKET pengar om hon tar ner honom under ytan och låter honom simma med en vithaj.

Filmen släpptes 2012 och är fantastiskt bra. Inte överdrivet blodig, men tillräckligt nervkittlande för att man vid ett par tillfällen måste vända bort huvudet. hahaha
Jag gillade filmen riktigt mycket och den är något jag absolut kan rekommendera.

Japp, nu rundar vi av kvällen med detta lilla klipp. Jag säger godnatt till er nu, skall alldeles snart krypa ner under täcket. Hoppas ni haft en härlig dag och kväll.
Sov gott och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: