carinag.blogg.se

DAGENS LISTA!!

Segheten slog till ... hårt och skoningslös. Jag tittade på sängen och plötsligt bara låg jag där och slumrade. hihihi
Japp, känner att detta blir en dag där jag inte orkar göra så värst mycket. Så för att få till något vettigt av dagen var jag tvungen att köra igång min "to do lista" igen. Kan ju inte sitta och glo in i väggen en hel dag. :) :) 

Har även suttit och funderat lite på det här med att eventuellt ha en ny seans. Men känner att jag kanske vill testa någon annan den här gången. Den person vi hade förra gången var riktigt bra ... och man märkte att hon verkligen kunde sina saker. Men jag skulle vilja kolla om saker och ting är på samma spår med andra. Så finns det någon där ute som känner någon med bra kunskap, får ni jättegärna höra av er till mig.

Nu sätter jag igång med första punkten på min lista.
Hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: