carinag.blogg.se

DAG 1!!

Det blev en dag tidigare än beräknat. Men igårkväll tog cigaretterna slut, idag är det alltså första rökfria dagen.
I morse när jag vaknade tog jag på mig jackan och gick ut på balkongen. När jag stack ner handen i jackan och upptäckte att jag inte hade några cigaretter blev jag först jättesnopen. Jag brukar aldrig vänta med att handla tills det är helt slut. Det tog några sekunder innan jag kom på att jag hade slutat med dessa giftpinnar hahaha. Snacka om att vara vanemänniska. :) :) 
Så istället blir det kaffe och en E-cigarett.
Alla tidigare gånger då jag slutat röka har jag sagt att jag verkligen skall försöka. Jag gör inte det den här gången. För nu har jag lagt av. Detta är alltså dag 1.

Ha en fantastisk dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kajsa
skriven :

Du kommer klara de. Kämpa

Svar: Tack Kajsa. :)
Carina G.