carinag.blogg.se

"ATT GÖRA-LISTAN" HAR SJUNKIT!!

Då är halva listan avklarad och lite brunch har hamnat i magen. Det känns så himla skönt att jag faktiskt har fått gjort något vettigt idag ... även om det tog emot i början.

Och jag var även in på boplats syd för att kolla om min betalning inkommit till de. Jag kan ju tyvärr inte göra några intresseanmälningar på lägenheter med mina önskemål om betalningen inte nått de.
Döm om min förvåning när jag läser "Du har stått i kö sedan1900-01-01" Systemet tycker att jag stått för länge utan att betala så jag kan fortfarande inte göra någon intresseanmälan. :) :) :) 
Visserligen har jag några år på nacken. Men detta kanske var att ta i lite. hahaha

Nu blir det lite mer kaffe innan jag fortsätter med min liiiilla lista. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: