carinag.blogg.se

VI MÅR PRIMA DAGEN EFTER!!

Då är det Söndag, en dag med ridning ...... och REGN.

Måste säga att jag har sovit riktigt gott inatt. Gårdagen gjorde verkligen susen. Och värken i fötterna är som bortblåst. Visst måste det väl bero på baylisen igårkväll?? :) :) 

Nu är det bara jag och lilla Alexander som är vakna. Så festligheterna tog nog på krafterna på resten av familjen också. hehe

Sitter och mornar mig med mitt kaffe som vanligt. Eller ja, morna mig fick jag göra snabbt när Alexander vaknade och tyckte att han inte ville ligga i sängen längre. Nope, han ville upp till farmor minsann. Stort leende fick jag i alla fall när han upptäckte att jag stod och tittade på honom där han låg i sängen. :) 

Och under tiden jag suttit här har lilleman både hunnit få mat i magen och fått ut det andra hållet. Så nu måste jag "städa upp lite". hahaha
Under tiden får ni kika på lite av gårdagens stora fest.

Ha en riktigt härlig Söndag, trots regnväder. 

GODMORGON











Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: