carinag.blogg.se

TRÖTTER HÄR ... !!

... japp, här kommer morgonhälsningen från en riktig trötter.
Klockan bara rusar iväg på morgonen när man skall iväg. Jag hade nästan glömt hur snabbt tiden går när man skall iväg till jobbet. Det är inte mycket utrymme man har för att sitta och morgonfilosofera. :) :) Får väl spara filosofierna till pensionen. hahaha

Om jag nu hade varit arbetslös, så hade ett litet frukostmöte med gamla arbetskamrater stått på schemat idag. Jag är så klart glad att ha ett arbete, men tycker ändå det är lite tråkigt att jag missar det. Det är alltid så trevligt att åka till Ikea och träffa de. Men det kommer säkert fler tillfällen till träffar, jag hoppas de får en trevlig stund. :)
 
Nu är jag i alla fall nyduschad och skall dricka mitt morgonkaffe. Och snart är det dax att kasta på sig lite kläder och ge mig iväg. Vill ju inte missa bussen halv 8. :)

Ha en riktigt bra dag alla, och var rädda om er. 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: