carinag.blogg.se

PINSAMT PÅ BUSSEN!!

Är det dax för frukost nu?
Tänk vad snabbt man kommer in i rutinerna igen efter ett helt års uppehåll. Den här tiden är ju perfekt för magen att få i sig något.
Så nu har jag börjat med att köpa med mig en drickyogert. Och idag på bussen tänkte jag att jag skulle öppna den redan där. Alltså, tanken var ju att jag skulle dricka den. Men istället fick jag stänga korken fort som attan. Den hade surnat och det började stänka runt om mig på bussen. Snacka om pinsamt hahaha. Och inget papper hade jag med mig heller. Suck ......
Ja, ja, det fick bli en banan istället.

Nu sitter jag i alla fall utanför jobb och njuter av stillheten innan dagen sätter igång.

Så här ser man alltså ut efter missöde på bussen.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: