carinag.blogg.se

NU VANKAS DET SNART MAT!!

Jag och Beatrice träffades ju efter jobb och skola på Wessels. Alltså, jag är ju ganska otrolig faktiskt. Jag gick in för att ladda mitt busskort och skulle samtidigt handla ett paket mjölk. Ja, som ni ser, ett paket mjölk blev till 4 proppfulla påsar.
Regnet det öste ner när vi skulle hem, så det fick bli bussen. Tur man inte behöver betala en extra biljett för att man upptar en extra stol. :) :) 



Nu är vi samlade här hemma igen. Ja, det vill säga vi "kvinns". Dennis och Teddy tog sig en tur till soliga Stockholm. ;) För någonstans måste väl solen finnas?? Här i Malmö bara regnar det och regnar. :( 

Och naturligtvis ...... ingen ro, ingen vila. För nu fick vi ju inte plats för dagens varuinköp. Så prioriteringen ikväll fick bli städning av skafferi. Eller ja, som vanligt då ...... jag bakom kameran och någon annan bakom städningen. hahaha

I alla fall, skall snart påbörja maten, så fort jag hittar min spis. Den borde ju finnas någonstans under all röra. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dennis
skriven :

Tur jag har en sån duktig flickvän som kan rensa i skafferiet :)

Svar: Hahaha. Ja, nu kan man se allting också. :)
Carina G.