carinag.blogg.se

NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG!!

Alltså, vårt skafferi svämmar över av godis som inte blivit uppätet under helgen. Hur kul är det att öppna dörren och direkt mötas av dumlekolor och Ahlgrens bilar? Inte alls för den godissugna som inte får äta gott förrän på Lördag.
Både jag och Dessi var sjukt sugna på något gott tidigare ikväll. Så för att stilla det värsta suget käkade vi lite annanas. Okej, det kan ju inte mätas med den "riktiga varan". Men lite hjälpte det i alla fall. hahaha

Ja, vad säger man? Jag får helt enkelt strunta i att öppna skafferiet innan Lördag, för då åker det... :) :) 
Jag går och lägger mig istället, mycket hälsosammare. hahaha
Jag säger i alla fall godnatt till alla er som fortfarande håller er vakna.

Ni får delar av familjen, lite mysigt har vi allt, även om vissa av oss är riktigt godissugna. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: