carinag.blogg.se

NU ÄR JAG ANSTÄLLD!!

Ja, nu är det jobb igen.
Tänkte först vara här vid halv 9. Men klockan bara rusade iväg, så istället satsade jag på 9. Och yes, det lyckades. Jag har ju till och med 10 minuter till godo. :) :)

Ja, idag är första betalda arbetsdagen. Nu kommer jag att sitta ensam Måndag och Tisdag, lite spännande eftersom jag inte kommit in i det här med att hjälpa kunderna via telefon än. Men det går säkert bra.
Jag har till och med blivit betrodd med egen nyckel och bricka. :) :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Grattis till din anställning!

Svar: Tack Lena. :)
Carina G.

2 Anonym
skriven :

Grattis på din anställning svärmor. Kram

3 Anonym
skriven :

Grattis på din anställning svärmor. Kram

Svar: Tack.
Carina G.