carinag.blogg.se

MITT VANLIGA JAG IGEN!!

Jag var inte riktigt på alerten igårkväll på grund av det här med A-kassan och försäkringskassan. Det blev en hel del grubblerier och egna missnöjestankar.
MEN ... senare på kvällen hjälpte Dennis mig så att jag med hjälp av bankID kunde logga in på försäkringskassans hemsida och faktiskt skicka över en blankett för de dagar som jag än så länge inte fått några pengar.
Alltså, jag vet ju att AF lämnar uppgifter att jag skulle ha aktivitetsstöd och att det i slutänden naturligtvis är upp till mig att se till att blanketter fylls i och skickas in. Men just igårkväll när jag upptäckte att jag då inte kommer att få pengar från A-kassan heller, då var jag inte glad och var ju så klart tvungen att vräka ur mig lite.
Naturligtvis löser det sig så småningom, det gör det ju alltid. Men mycket energi gick åt till att irritera mig. :) 

Nu är jag i alla fall som vanligt igen, förutom att jag är så himla trött. Det märks att det är i slutet av veckan. Jag kan inte riktigt fokusera på mina morgonrutiner, jag har fullt bry med att försöka hålla ögonen öppna. :) :) 
Det får nog blir kallt vatten i ansiktet här.

Jag hoppas i alla fall att ni får en toppendag, vad ni än tar er för.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: